Solusi CLM

Contract Life-cycle Management med Solusi CLM:

Brugervenligt og hurtig overblik

Når I gennemgår jeres kontrakter med leverandører, har I brug for hurtigt og nemt overblik. Dato for opsigelse og fornyelse, løbende betalinger, kontaktperson, særlige vilkår. Og mere til.

Leje, leasing, indkøbsaftaler og HR-kontrakter – I kan styre alle løbende kontrakter. Ved at samle alle informationer i Solusi CLM er I sikre på at genforhandle eller opsige aftaler i tide, og I undgår overfakturering.

Vi kan dokumentere, at Solusi CLM-kunder opnår mindst 1,5% besparelse i gennemsnit på kontrakterne efter implementering.


Læs om Contract Management her


Mobil adgang og integration til ERP, Microsoft Office og Outlook

Solusi CLM kan integreres med jeres eksisterende IT, så I kan bygge på jeres egne processer. Alle informationer i Solusi CLM ligger online og kan tilgås mobilt af alle medarbejdere. Solusi CLM kører på både PC og Mac.

Integration med ERP sikrer at fakturaer automatisk tjekkes op mod kontrakten. Hvis der er afvigelser, giver Solusi CLM en advarsel.


Solusi CLM optimerer daglig kontraktstyring

  • Påmindelse om udløb og genforhandling af løbende kontrakter.
  • Godkend automatisk fakturaer mod den faktiske kontrakt.
  • Sikker online kontraktforhandling i ét dokument.
  • Overblik over kontraktporteføljer.
  • Spar mindst 1,5 % på leverandørkontrakter – potentialet er ofte langt større.
  • Integration til ERP, Microsoft Office, Outlook og mobil.
  • Lave omkostninger til drift.


Implementering, kvalitetssikring og support

Vi hjælper jer i gang med Solusi CLM og yder løbende support på løsningen. Vi uddanner jeres personale til at bruge løsningen og giver anbefalinger til procedurer i jeres organisation.

Vi tilbyder en model for kvalitetssikring efter implementering. Hvis I gerne vil spare tid, kan vi stå for at finde kontrakterne og registrere dem i CLM-systemet.


Daglige procedurer

Det er vigtigt at organisationen får procedurer for Contract Management.

  • Find kontrakterne. De ligger ofte i forskellige afdelinger og arkivskabe.
  • Opret alle kontrakter i Solusi CLM med informationer som udløbsdato og kontraktbeløb.
  • Forhandl kontrakterne med leverandørerne direkte i Solusi CLM.
  • Godkend fakturaer igennem Solusi CLM. Hvis der er afvigelser fra det aftalte, giver systemet en advarsel.

Om Solusi CLM: Contract Life-cycle Management

Solusi er eksperter med mange års erfaring indenfor Contract Life-cycle Management. Vi har udviklet Solusi CLM for at kunne tilbyde en effektiv og fokuseret løsning. Solusi tilbyder både IT-løsningen, hjælp til implementeringen samt løbende support.


Hvorfor vælge Solusi CLM?

  • Et system I kan vokse i: Solusi CLM er 100% fokuseret på Contract Life-cycle Management, så I betaler kun for det, I har brug for, og løsningen er nem og intuitiv at bruge.
  • Professionel partner: Solusi har over 10 års erfaring med udvikling og implementering af systemer til Contract Life-cycle Management, så I får en løsning baseret på Best Practice.
  • Baseret på et standardsystem: Solusi CLM er baseret på ELO Digital Office som bruges af en række store organisationer.
  • Nem drift: Solusi CLM kan hostes af jer selv eller af Solusi. Løsningen kører på tværs af PC og Mac og kan tilgås fra mobiltelefoner, og licensomkostningerne er lave.

 Referenceliste på ELO Digital Office


Tilvalgsmoduler:


Håndtering af klippekort

Læs mere her om vores klippekort-modul her


Automatisk indhentning af
revisionserklæringer og databehandlerinstrukser

Solusi RD er et modul til automatisk indhentning af både revisionserklæringer og databehandlerinstrukser. Processen er nem og sikker, og modulet kan køre selvstændigt eller integreres med et eksisterende CLM-system.

 

 Læs mere her om Solusi RD-modulet her


Automatisk kontrol af CVR-, moms- og VAT-numre

Vores løsning tjekker alle virksomhedens leverandører hver dag, så virksomheden kan leve op til SKAT’s krav og ikke risikerer at blive straffet økonomisk. Løsningen kan køre selvstændigt eller kobles til Solusis’ CLM-system

 Læs mere om modulet


Contract Builder

Solusi CB ”CB står for Contract Builder”

Solusi CB sikrer, at kontrakterne forbliver ensartede, når de oprettes fra bunden.

Det sikres ved, at der kun kan ændres i de områder af kontrakten, hvor der er ting, der skal opdateres; det kan f.eks. være modtagernavn eller adresse.

Det er ligeledes muligt at bygge kontrakter, der foretager beregninger: Det kan være bestilling af ny service, hvor man ønsker angivet et bestemt antal til en bestemt stykpris.

Den totale pris indsættes så i kontrakten.

Når en kontrakt bygges i Solusi CB, oprettes den samtidig i Solusi CLM Kontrakthåndtering, og sikrer dermed, at de relevante medarbejdere drifter kontrakten efterfølgende. Det sparer yderligere en arbejdsgang.

I kan også opbygge leverandørkontrakter i Solusi CB ud fra jeres egen skabelon.


Få mere information

Kontakt os for 30 minutters online demo.

Lad os udarbejde jeres business case sammen, så I kan se jeres potentielle gevinster.

Potentielle millionbesparelser: Læs René Henschels blogindlæg