Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

Webinar 8. Få nemt styr på persondata og aftaler i mails

december 7 @ 8:30 - 9:00



Hvor mange personfølsomme oplysninger gemmer der sig i dine medarbejderes mails?

Kan du finde aftaler i mailkorrespondance hos fratrådte medarbejdere – eller er de blevet slettet?

Kan du dokumentere, at virksomheden overholder GDPR-reglerne, også i mails?

Med ELO XC kan du opsætte serverbaserede regler, så du f.eks. automatisk får sikkerhedskopier af mails, der er over 1 år gamle, i ELO, eller let kan finde alle mails fra og til en bestemt kunde eller virksomhed, helt uden den enkelte mailbruger skal gøre noget. Du kan tilmed søge i alt mailindhold, selv scannede, vedhæftede filer.



Tilmelding

Vi benytter Microsoft Teams, hvor vi deler vores skærm og lyd.

 

Tilmeld dig her

 

Efter du har tilmeldt dig vores webinar, vil du modtage en mail med en bekræftelse på din deltagelse.

Vi anbefaler, at du logger på i god tid, så du har tid til at teste at du kan deltage i mødet og lyden er slået til på din computer.


Overblik over alle processer ét sted

Fra digital underskrift til sikker e-mailhåndtering. Fra smarte workflows til hurtigsøgning i alle organisationens dokumenter. Fra praktisk videndeling til GDPR-compliant rekruttering.

Solusis Enterprise Content Management-løsning er baseret på ELO-platformen.

Platformen hjælper dig med at holde styr på alle organisationens processer, dokumenter og sager ét sted. ELO er opbygget i moduler, så du kan udvide organisationens digitale processer i det tempo, der passer til jeres behov.

  • Kontraktstyring: Hold overblik over økonomien, risikoen og deadlines på jeres kontrakter
  • GDPR: Skab overblik over GDPR-data, og sikre jer, at I har databehandleraftaler på plads
  • Risikostyring: Foretag risikovurdering af jeres leverandører og kunder via intuitiv formular
  • Leverandørstyring: Indhent automatisk certifikater, regnskaber m.m. fra leverandører og kunder
  • Kontrakts bygger værktøj: Sikre ensartethed i virksomhedens kontrakter, certifikater og andre dokumenter
  • Bestyrelsesportal: Del nemt virksomhedsinformationer med bestyrelsen
  • Digital gæstebog:  Hold styr på, hvem der er på besøg i virksomheden, og giv dem en personlig velkomst
  • Workflows: Digitalisér jeres processer, og gennemfør dem hurtigt og korrekt med fuld sporbarhed