Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

Webinar 9. Bevar nemt overblikket over jeres kontrakter fra underskrift til udløb

december 9 @ 8:30 - 9:00


Hvor godt styr har du på virksomhedens kontrakter?

Kontrakter med leverandører, medarbejdere og andre vigtige samarbejdspartnere er fundamentet for virksomhedens daglige arbejde. Med gode Contract Lifecycle Management-redskaber kan du let bevare overblikket over jeres kontrakter fra underskrift til udløb og sikre, at der altid er styr på virksomhedens forpligtelser og genforhandlingsfrister.

På dette webinar kan du se, hvordan du kan arbejde med kontrakten i det daglige, hvordan du styrer forpligtelser og frister, og hvordan du kan planlægge rapporter og automatisk sende dem ud til de relevante medarbejdere.



Tilmelding

Vi benytter Microsoft Teams, hvor vi deler vores skærm og lyd.

 

Tilmeld dig her

 

Efter du har tilmeldt dig vores webinar, vil du modtage en mail med en bekræftelse på din deltagelse.

Vi anbefaler, at du logger på i god tid, så du har tid til at teste at du kan deltage i mødet og lyden er slået til på din computer.


Overblik over alle processer ét sted

Fra digital underskrift til sikker e-mailhåndtering. Fra smarte workflows til hurtigsøgning i alle organisationens dokumenter. Fra praktisk videndeling til GDPR-compliant rekruttering.

Solusis Enterprise Content Management-løsning er baseret på ELO-platformen.

Platformen hjælper dig med at holde styr på alle organisationens processer, dokumenter og sager ét sted. ELO er opbygget i moduler, så du kan udvide organisationens digitale processer i det tempo, der passer til jeres behov.

  • Kontraktstyring: Hold overblik over økonomien, risikoen og deadlines på jeres kontrakter
  • GDPR: Skab overblik over GDPR-data, og sikre jer, at I har databehandleraftaler på plads
  • Risikostyring: Foretag risikovurdering af jeres leverandører og kunder via intuitiv formular
  • Leverandørstyring: Indhent automatisk certifikater, regnskaber m.m. fra leverandører og kunder
  • Kontrakts bygger værktøj: Sikre ensartethed i virksomhedens kontrakter, certifikater og andre dokumenter
  • Bestyrelsesportal: Del nemt virksomhedsinformationer med bestyrelsen
  • Digital gæstebog:  Hold styr på, hvem der er på besøg i virksomheden, og giv dem en personlig velkomst
  • Workflows: Digitalisér jeres processer, og gennemfør dem hurtigt og korrekt med fuld sporbarhed

 

Arrangør

Webinar
Telefon:
+45 70 22 66 44
E-mail:
kontakt@solusi.dk
Hjemmeside:
www.solusi.dk