Alle jeres kontrakter skal holde flyttedag fra fællesdrev, arkivskabe og skuffer til et nyt, digitalt liv.
IT-løsningen holder styr på alle vilkår, herunder aftalte faktureringer, datoer for genforhandling, de forskellige vilkår og betingelser, delleverancer og meget andet.
Skal sælgerne bruge et CRM-system eller ej? Hvis mængden af kontrakter er lav, er det nemt at overskue i hovedet, og man kan bare sætte genforhandling af kontrakten i kalenderen.
Når aftalerne bliver komplekse, og der er flere medarbejdere involveret i levering og håndtering af fakturaer, så er et system nødvendigt.
Det gør det nemt for jer at kontrollere, at levering og fakturering er som aftalt. Systemet skaber konsistens mellem de enkelte kontrakter, så forhandling og administration forenkles, og det sørger for at genforhandling og opsigelse sker rettidigt.
Systemet giver overblik over hele kontraktporteføljen, og I kan hurtigt sammenligne forskellige leverandørers vilkår.
Når I implementerer Contract Lifecycle Management med Solusi, er en del af projektet, at vi sikrer, at jeres IT understøtter processerne.
Vi tager udgangspunkt i jeres eksisterende IT-løsninger og anbefaler, om I bør købe nyt eller blot kan tilpasse jeres eksisterende løsning til behovet. Vi samarbejder også gerne med jeres eksisterende IT-leverandør og sikrer at processer og IT spiller sammen.
Solusi kan levere en state-of-the-art CLM-løsning baseret på en procesmotor fra tyske ELO Digital Office. Solusi CLM benyttes af en række store organisationer i Danmark og udlandet.
Hvis I giver en kop kaffe, så kommer vi gerne forbi og tager en snak om jeres behov. Mødet er helt uforpligtende.
Ring til os på 70 22 66 44 eller skriv en mail til Kim eller Jens.